- Obręcze z woreczkami wewnątrz układamy na linii.
- Uczeń podchodzi wyjmuje woreczek i stojąc przy swoim hula hop wrzuca woreczek do wewnątrz. Łatwe. Trzeba utrudnić.
- Przewracamy obręcz tak, aby była o jedna długość dalej. Uczeń staje na linii, rzuca woreczkiem. Stara się umieścić , go wewnatrz obręczy, jeśli się udaje - przesuwamy obręcz o kolejną długość. Pomysł zaczerpnięty z filmu.
- Czynności te powtarzamy do momentu przekroczenia wcześniej ustalonej granicy lub liczby rzutów woreczkiem.
Jak to ćwiczenie połączyć z matematyką? Po, np 3, 5 i 7 rundzie sprawdzamy:
- Czyja obręcz przesunęła się najdalej?
- O ile dalej?
- Możemy zmierzyć długość od linii startowej do obręczy. Odległości możemy dodawać, odejmować, porównywać, szacować.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz